Blodvite

Hujjaligen vilket mörker det är ute, nu får gärna snön ta & komma så men kanske får tillbaka lite av energin. Sen ska det såklart bli lite extra kul med vinter i år eftersom man gått & blivit skoterägare!

Började med projekt Viggos-hörna igår. Blir en lite grabbigare motsvarighet till Havannas lapp-täcke vägg. Så igår överbelamrade jag köksbordet med diverse tapeter. Lite Metallic, Marimekko, Ferm-living & en massa annat roligt.
Som vanligt när jag är igång ska det gå snabbt. Sakta men säkert är inte riktigt min grejj. Igår resulterade det dock att jag slant och skar upp fingret med rakbladet istället för tapeten! O så var det färdigpysslat för denna gång.

Nya friska tag till helgen kanske =)

Tapetberget ligger dock kvar på köksbordet, jag har rensat ett hörn så man ryms att äta =)
Godkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0