Eldhärjat...


Vi var ju aldrig på någon majbrasa så då fick vi helt enkelt kompensera med att göra en egen liten brasa på gården. Man blir nästan barn på nytt då man får peta lite i brasan.

Sommarpremiär på jobbet idag för övrigt. Premiär för mig alltså om det var oklart. Skönt var det också, känns helt okej att stiga upp i morgon och åka dit trots att det är lördag och alla pratar om solsken och inkommande ryssvärme =) Ett bra betyg med andra ord.

Var till och med så duktig att jag tog en motionsrunda med cykeln och Havanna när Viggo lagt sig. Rundan blev dock lite väl sportig då vi tog ett skogsvägs-race och efter x antal kilometer överraskades av rejält snötäkt väglag. Lite svordomar, mycket svett och rejält med vatten i mina sneakers tog vi oss ut på fast mark och rätt många kalorier senare var vi hemma. 

Nu ska jag hoppa genom duschen och förbereda lite för morgondagen så tomas som är ut i kväll inte behöver vakna allt för tidigt när jag sticker på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja men gör det, du behöver ju inte fila bort allt om du känner dig osäker över hur mycket du ska fila, fila hellre för lite än för mycket. Jag tar bort resten när jag kommer. :)

2010-05-16 @ 22:44:53
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Taack :) Jag älskar att fota när solen ligger lågt, då blir det så härligt ljus på bilderna :)

2010-05-23 @ 08:38:26
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0