Typiskt



Tänk att jag inte försått att det skulle bli såhär.
Jag gillar inte min nya blogg! Och nu har all min motivation till att fixa den blåst ut genom fönstret.
En typisk Jenny är att tappa sugen  och motivationen när det går motigt.
Kanske jag samlar energi till att ta nya tag i kväll. 

Läste någonstans att man inte ska lägga upp för många bilder på sin blogg.
Det räcker med en för att läsaren ska behålla fokus på bilden.
Jag vet inte, det kanske stämmer. Vi prövar.
Idag kommer det bara en bild från mitt och Havannas [mest Havannas] cheesecake-bak.
Njut och må av dagens otroligt fina väder!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken mysig bild... och din blogg är ju jätte fin. Tänkte du skulle få hjälpa mig sen =)

2010-03-11 @ 07:15:19
URL: http://thebrese.blogspot.com
Postat av: Linda

Okej, hör av mig när jag kikar förbi då!

2010-03-11 @ 10:07:29
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0