Roligt.

Igår sprang jag in på OK för att köpa barn-alvedon.
I kassan står det en jättesöt tjej i 18-20 års åldern.
Jag frågar efter alvedom och hon visar mig flytande alvedon på flaska samt en tablett som ska smälta i munnen.
- Ni har inte "suppar" frågar jag.
-Suppar..., näee jag tror bara det är smultronsmak på den här svarar hon.
-Ja alltså suppar, såna där tabletter man stoppar i stjärten ;)
-Jahaa...Tjejen rodnar lite 

Det kanske inte är alla som vet det =)
Men kul tyckte jag iaf...

Fortfarande blogg problem.
Får inte till headern. Vill att den ska gå jäms med kanten både uppe och nere...
Förslag någon??

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ojdå, undra hur fasen det var man gjorde.. Har du testat ändra siffrorna under #header, både height: och width:? Eller så var det under div#header. Testa, men förhandsgranska innan du sparar ifall jag lurar dej nu :-) Jag kommer inte riktigt ihåg..

2010-03-09 @ 19:04:21
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0