Mys med Majsan



Idag fick vi äran att ha Maja hos oss för lite lek och bus. Det är roligt att tjejerna har börjat leka så bra tillsammans, även om den kan resultera i diverse små konflikter när viljorna går åt olika håll. Tror i alla fall att leken tröttat ut Havanna för hon har varit supertrött hela kvällen. 

Nu känns det bättre med bloggen. Motivationen och lusten att blogga kom tillbaka som ett brev på posten.
Och på tal om posten så kom örhängena jag beställt till mammas födelsedag hem i brevlådan idag. Snabba ryck måste jag säga med tanke på att jag beställde dom från England i fredags kväll. Riktigt flyt kan jag säga, har jagat dessa örhängen sen i julas utan resultat och så stöter jag ihop med denna sida och lyckas få deras sista par. Är det meningen eller vad ;)

Nu ska Havanna i säng så jag återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0