Lördagskväll och täppt näsa



Jaha, så har halva helgen gått igen. Dagen har varit fullspäckad med först jobb, sen kalas hos Therese och sen hem och fixa middag och vanliga kvällsbestyr med familjen. Nu har precis John och Linda åkt hem och Tomas har flytt på fältet. Så nu njuter jag av tystnaden och ensamrätten på datorn ett tag innan det blir dax att öppna andningsvägarna med en rejäl dos Otrivin mentol och krypa till kojjs.

Linda gjorde mig om möjligt ännu mer sugen på ett par supersnajjsiga leggings och visade mig en bra sida att hitta kläder på om man nu vill undvika de trånga provhyttarna som stan har att erbjuda. Bara att se över finanserna och hoppas på att månaden kanske kan erbjuda ett par av dessa godingar.

Nu när man frisknar till så kommer nog morgondagen att erbjuda en hel del snöskottning som under flunsa-perioden blivit försummat. När man äntligen tror att våren är på väg så kommer det mer och mer snö. Till och med en snöskottnings entusiast som jag själv börjar känna mig mättad av denna vinters drivor. Med denna bild ber jag till vädergudarna om fler såna här varma och soliga dagar. 

Fortsatt trevlig lördagskväll till er andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0