(Photoshopping)

Jag har återigen börjat göra tappra försök med photoshop.
Denna gång med en nybörjarkurs =)
Idag har jag lekt med olika filter... Superkul
Bilden blev lite liten men då förstår ni vad jag snackar om iaf.
Vad gillar ni påsarna under ögonen?
I morgon sticker Tomas till Gällivare och på lördag ska jag på tjejkul...
Uppdaterar er om det senare.
Nu ska vi fixa lite kvällsfika och dra igång en tvättmaskin.
Kan man annat än älska det faktum att när man bor i hus kan man tvätta på alla dygnets timmar=)
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Linda

Avundsjuk! Saknar verkligen friheten att tvätta när man vill!

2010-01-28 @ 23:22:09
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0