Målarmästaren

När man jobbar i en färgbutik vet man att det inte finns några genvägar när det gäller målning, bara senvägar.
Man måste göra allting ordentligt före man doppar penseln och sätter igång.
tyvärr lever man inte alltid som man lär och jag är genvägarnas mästare.

Denna gång hade jag dock bestämt mig för att vara ordentlig och inte skynda allt för mycket.
Men när man ska måla ett kök efter att ungarna lagt sig eller under Viggos middagslur så kan man inte ta det allt för lugnt. Vad gillar ni min maskering.

Bra maskeringstejp är underskattat men man vill ju inte slösa allt för mycket på den dyyyra blå tejpen så runt oskadliga saker fick det gå med hederlig gammal packtejp =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu vet jag vad du pysslat med!

2010-02-21 @ 09:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0