Blä för varma mackor

Alltså jag gillar varma mackor, Tomas varma mackor.
Inte mina egna för dom smakar inte gott helt enkelt.
Dock är det mina varma mackor som serveras till lunch...
Det fanns ingenting att värma och jag orkade inte börja laga någonting bara till mig...
Dom puttrar på i ugnen just nu så jag håller tummarna att dom kanske ska vara goda denna gång!

Havanna ska till tandläkaren idag så jag ska åka lite tidigare och plocka upp henne på dagis.
hon är som mamma sin, älskar att gå till tandläkaren (före det började kosta så sjukt mycket).

Jo förresten så såg jag Falk-filmen igår, Leo Gaut.
Och jag måste säga att jag blev positivt överraskad, eftersom jag ställt in mig på att den skulle vara urusel.

Kommentarer
Postat av: AnnCha

Ja så kanske de är men du vet de blir kallt i muttan på hon när hon måste driva runt ute i kylan =)

2010-02-06 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0