Vårkänslor

Mina uppdateringar blir sämre och sämre. Det måste ha att göra med att våren kommer allt mer och det sista man vill göra är att sitta och knappra bakom datorn.

Sista veckorna har varit fullt upp.I kväll har vi premiärkört grillen tillsammans med John och Linda. En trevlig tjejfest med nya bekantskaper förra helgen, fasadkurs i veckan inför kommande utesäsongen på jobbet och 50års fest i helgen. Mycket fart för en som till vardags är hemmamamma.

En kortfattat uppdatering i alla fall. Nu har jag äntligen tagit mig för att ladda in kameran också så det kanske kommer lite bilder här framöver. Min underbara unge får dock pryda kvällens inlägg.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0