Jag tror det är vår nu



Man kan nästan tro att jag har börjat tappa stinget här på bloggen med allt glesare mellan inläggen. Men jag har helt enkelt inte vetat vad jag ska skriva om. Detta i kombination med att jag inte fotat typ någonting har lett till denna blogg-torka som råder.

Så vad har då hänt? Jo i morgon fyller jag år dagen har varit dedikerad städning och bak. Tyvärr är drygt halva huset ostädat och inte en kaka bakad ännu fast klockan är åtta. Påskpyntet har jag dock fått undan, men bara till bänken för Havanna har tappat nyckeln till skåpet. Riset hade jag inte hjärta att kasta ut för det hade fått så underbara knoppar. Och då snödrivorna fortfarande är rätt höga här ute så vill man ta vara på den grönska man får.

Trevligt kväll på er

Kommentarer
Postat av: Eva

Fortsätt blogga Jenny! Du skriver så personligt och underhållande, även när du vågar vara allvarlig. Och bilderna är jättefina!

2010-04-13 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0