Skallebang...

Idag har jag för nästan första gången under mitt 24-åriga liv upplevt en ordentlig baksmälla.
Vaknade upp i morse med en känsla av att min hjärna under natten vuxit till sig och helt plötsligt inte längre rymdes i sitt skal, även känn som mitt huvud =/
Även nacken hade lyckats bli stelopererad men 2 panodoil och lite  liniment senare så var jag så gott som good 2 go...
.
Kalas hos kusinen Johan med tårta och några kaffekoppar som satt bra för att smörja upp kugghjulen och få dom att att börja snurra lite lättare.
Sen detta ångestmoment även kallat storhandling... Men nu har vi återigen mat i kylskåpet!
.
Så nu har jag och Tomas haft en underbar kväll tillsammans med mys och romantik.
Tack farmor Malla för barnvakten så vi kunde få en rolig kväll tillsammans igår.
Det var guld värt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0