Så typiskt mig....

Sitter vid datorn och knepar och knåpar medan jag (Erkänner ovilligt) har låtit Havanna slå sig ner vid dummburken och kolla lite Bolli...
Känner hur min frustration stiger allt eftersom jag ännu en gång gett photoshop ett försök med att redigera mina bilder.
Jag försöker skylla på att programmt jag har i min ägo är på engelska men ska jag vara helt ärlig så skulle jag nog fatta ungefär lika lite även om det var på svenska.
Blir ungefär lika frustrerad och förbannad över min nyinköpta och för vår budget egentligen alderles för dyra kamera som jag efter att Tomas köpt mig en fototidning insett att jag faktiskt om möjligt kan ännu mindre om än vad jag först trodde =/
Men om det vore att bara trycka på avtryckaren och få ett perfekt resultat på en fång skulle vi väl inte behöva fotografer.
Sen kommer vi till min blogg som oxå är ett gigantiskt jävla frågetecken för mig.
What the fuck Är jag så gammal att jag inte ens förstår mig på vanligt hederligt datoriserande längre??
Näe nu måste jag ta mig i kragen och sätta mig in den kinesiskan som för mig photoshop innebär. Och förhoppningsvis kanske jag kan härda ut och klicka mig fram utan att tappa sugen och göra det som är så typiskt mig....ge upp
'

Kommentarer
Postat av: Ann-Cha

Faan va fin blogg du har =)

2009-09-16 @ 22:50:30
URL: http://sweetanncha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0