Onsdag....

Tjohoo...Nu har Tomas och Viggo åkt till stan för att hämta min kamera som kommit =)
Najjs najjs päronbajs!

För övrigt så hade Havanna sin första dag på dagis igår efter ett långt sommarlov.
Jag hade glömt bort hur det känndes att bara ha ett barn hemma. Och jag fick åstakommit typ....ingenting.
Men visst är det underbart att det kommer en dag i morgon också!

För övrigt var Kix och Andy med barnen förbi, roligt det var länge sen sist.
Nelly deras minstig är att jämföra med orkanen gudrun. Man märker av hennes framfart så att säga =)
Få se om dom dyker upp i morgon så kanske vi kan ha lite myskväll....Har gjort en supergod pastasallad.
Nä nu ska jag gå till Havanna. Hon har hittat en tuggummipåse och tar tuggummi efter tugummi just i denna stund.
Bäst att skynda innan hon limmat ihop käkarna eller nå.
Nelly;
Den lilla terroristen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0