Fula ungar...

Före man själv fick barn och även under den tiden vi bara hade Havanna så hamnade jag och Tomas flertalet gånger i diskussioner om hurvida man som förälder kan se om ens barn är fult eller inte?
Havanna var ju enligt vårt tycke gullig redan från första stund med sitt långa svarta hår och sina blå ögon.
men så kom Viggo, det flintskalliga penntrollet.
och även om han ibland kan likna farbror Fester från Familjen addams så är han så sjuukt söt i mina ögon.
Så det är nog så, som försälder ser man det fina i sina underbara små barn =)
fast om Tomas håller med, det vet jag inte.
Var på en mini fotoexpedition igår när Tomas ville testköra Compisen efter byte av inredning osv.
Klickar upp några bilder får ni se.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi borde verkligen göra det, hade varit sååå roligt!

Sen vill man väl extra mycket när jag inte jobbar så mycket, hade ju passat perfekt då.

2009-09-14 @ 21:58:37
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det var som fasen, men jag och anncha hade tänkt svänga förbi här nån kväll i veckan när det passar för dej. Ibland funkar det inte fast man följer anvisningar steg för steg det blir bara fel iaf så ibland har jag fått själv fundera ut en lösning som har gett resultat så kanske jag lyckas om jag smörjer upp mina få hjärnceller jag har kvar ordentligt innan vi kommer :)

2009-09-14 @ 22:43:47
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0