Bakom lås och bom

Ännu en vecka påbörjad. Jag jobbar i helgen så för ovanlighetens skull så har jag nedräkning för någonting.
.
Tomas har bara haft ett möte på morgonen så efter lunch kastade vi oss i bilen och åkte ut med båten en sista gång före vintern allihopen.
Dock stötte vi på ett litet dilemma på hemvägen då sjön ligger inne på militärområdet här bredvid.
När vi kommer upp så har lumparna varit förbi och låst igen alla grindar. Gissar att dom hade övning på G.
Så plötslig var vi inlåsta och väntade bara på att missilerna skulle börja vina runt skallarna.
.
Tur som fasen har vi en riktig racer till Compact och en wannabee terrängförare till karl så första bommen avklarades med en smärre dikeskörning.
Andra bommen var dock inte lika lätt men Tomas styrde kosan ut i skogen och efter att skogen fått några träd mindre och vi säkert fått några extra skönhetsfel på Bettan så tog vi oss hem =)
.
Äventyrligt värre idag alltså.
Nu ska vi pensionera datorn för i kväll och ägna oss åt varandra, förhoppningsvis utan att somna vilket brukar vara det vanliga =/

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ett nöje att läsa din mysiga blogg =) Snart måste vi ta middagen vi pratade om..

2009-09-22 @ 12:46:56
Postat av: Caroline

Haha ni är ju för roliga :-D



Jag förstår inte vad jag riktigt hållt på med i natt för min blogg ser ju inte riktigt klok ut tycker jag. Men men, får vänta tills jag hittat min lilla ärthjärna innan jag raderar hela bloggen då inte hjärnan är på.



Jag hade behövt fixa mina kommentarer oxå, är ju typ inge mellanrum mellan alla som skriver så det blir som en enda gröt, antar att dina oxå blir så :-)

2009-09-22 @ 13:22:59
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0