Middagsdax....

Okej Therese jag vet vad du brukar säga om bloggare som lägger ut bilder på sin mat. =)

Alla som känner oss vet säkert att Tomas är en grym kock. Detta har under åren lett till att jag adrig lagar mat, & då menar jag aldrig.

Jag har alltid tidigare gillat att laga mat & tyckt att jag varit ganska duktig bland gryor & kastruller.
Men matlagning är nog som att cykla ungefär, det finns därbak någonstans men man kan bli lite ringrostig. 
Och sådär en gång varje år när jag försökt mig på matlagning har jag haft sån prestationsångest för att göra någonting som faller Tomas på läppen att jag nästan lyckats bränna tevattnet =)

För att komma till sak så är jag ju nu mammaledig och måste laga mat varje dag.
Och faktiskt så går det bra!
Kors i taket till och med Tomas tycker det är gott (fast han kan ljuga oxå för att göra mig glad )

Och för att återkomma till första raden i detta inlägg...Thess, nu kommer bilden ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad använder du för program när du gör dina bildkollage?

2009-10-13 @ 22:20:08
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Tessan

Oj vilket upplägg;-)

2009-10-14 @ 20:24:30
URL: http://tessanstromback.blgg.se
Postat av: Therese

Men det såg gott ut! Det gjorde du bra

2009-10-14 @ 20:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0