Kväll...

Tyvärr är jag ensam även i kväll.
Kanske skulle man passa på att ta sig egentid, dock är det svårt att hitta motivation och framför allt inspiration till någon sådan aktivitet innanför husets 4 väggar.
Fast om jag ska vara ärlig så är jag inte på något speciellt humör för självförverkligande...
Kollar på Viggo då han sover.
Fasen vad vi har vackra barn.
Att man har lyckats skapa någonting så fulländat.
Helt klart ny mening med livet.
Havanna och Viggo är såå underbara....
O du Tomas, jag har inte glömt dig...Du är ganska fin du också =)
Puss för i kväll.
Kolla lite bilder från tidigare idag...

Kommentarer
Postat av: Tess

Aha okay... Ja får väl se om jag klarar av d då:-/... Jo nu är d bättre, har haft ryggskott! Men annasrs bra... Ni då? När kikar ni förbi;-)???

2009-10-06 @ 09:36:57
URL: http://tessanstromback.blogg.se/
Postat av: totte (eller?)

nu var de ett tag sen du uppdaterade! skärpning! :) inte för att ja läser bloggar...

2009-10-09 @ 18:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0