Det där förbjudna!...

Äntligen har Viggo somnat, han har varit som en snetänd duracelkanin varje kväll här på sistone.
Tyvärr har detta medfört att jag kommit till insikt om hur man är som förälder.
(Curlingvarning så det sjunger om det??)
När Havanna var som Viggster somnade hon och sov i sin egen säng...men inte Viggo inte. Nej i kväll har jag till och med gjort det där förbjudna, det som aldrig hade hänt när Havvi var liten; Låtit han somna i min famn =/
Fan oxå men jag orkar inte med hans gorm. Speciellt inte när Tomas är borta och håller på med sitt.
har varit mycket sånt den senaste tiden. Men när detta är klart då ska jag ha ensamrätt på honom!!
.
.
.
Tack Therese för en rätt mysig tur till staden trots att vi bara kom hem med matkassar =)
Hoppas på solsken och picknick i morgon. (BANGA INTE NU!!)
.
.
.


.
.
.
Förresten kära läsare, är det jobbigt att läsa min blogg?
Själv blir jag galen på att det inte blir som jag vill ha det. Jag tror jag måste försöka locka hit mina webbdesigners för att fixa allting som jag själv inte rår på =/
Om jag ställer mig och bakar lite fika och viftar med en handduk åt ert håll kanske ni känner doften och kommer hit (You know who you are girlz).

Kommentarer
Postat av: Therese

Det ser lovande ut för en dag ute i solen... fortfarane lite kallt men vi kan göra upp lite eld i mor och fars grillstad. Jag hör av mig lite senare så får vi bestömma närmare.

2009-10-02 @ 09:00:35
Postat av: Ann-Cha

jag skulle känna doften av din super kladdkaka ända till g-stad så skulle jag sno en kärra å komma =)

2009-10-08 @ 17:27:34
URL: http://sweetanncha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0