utmanad again =)

Den där Carro, hon skickar ännu en klurig utmaning.
Vem som sitter och hittar på dom här det vet jag inte med ska försöka hitt´på nå svar...

Reglerna är dessa:
Kopiera detta och utmana 5 personer. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, man får icke hitta på ord eller ljuga! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1).

1. Vad heter du: Jenny
2. Ett ord på 4 bokstäver: Jaha...
3. Flicknamn: Jenna
4. Pojknamn: Jakob
5. Yrke: Jokkdryckstillverkare
6. Färg: Jokkdrycks svartvinbärslilaröd
7. Klädesplagg: Jeansjacka
8. Mat: Jakob (flygande)
9. Sak i badrummet: (H)Järntabletter
10. Plats/Stad: Jamaica
11. En orsak att vara sen: Jätteorgasm Jag försov mig.
12. Något man skriker: J**lar
13. Film: JAWS
14. Något man dricker: Jokk
15. Band: Jackson 5
16. Djur: Jättepanda
17. Gatunamn: Jarlbirgers gata fast andra vägen =)
18. Bil: Jaguar
19. Sång: Jenniejennie med LasseB

Och som avslut utmanar jag;
Therese(Thebrese) Linda(Liiindaaaa) Micke(BYN) Therese(tessanstromback) Elin(Weeelin)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sådär ja, inte var det väl så svårt :-D

2009-11-29 @ 22:46:19
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0