kämpar emot

Nu har jag lämnat Havanna på dagis, passar på att ta en morgonkaffe medan Viggo fortfarande sover i bilstolen.
Och idag ska den hända någonting spännande...

Igår råkade jag upptäcka en bullpåse som gömt sig i frysen.
Men än så länge har jag lyckats motstå frestelsen att käka upp den...
Men egentligen, ur mycket kalorier kan det egentligen vara i EN liten bulla???
Jag kanske googlar det och smakar en =)...

Tillbaka till det där spännande, Havanna ska få fara till  en kompis efter dagis för 1:a gången.
Hon har pratat om det rätt intensivt sen det blev bestämt igår.
Spännande för hennes mamma också som får träffa nya bekantskaper i form av Linneas mamma =)

Så min foto session igår var ett misslyckande. Lyckades muta Havanna men det blev ändå ett fiasko tyvärr.
Tror inte jag fick en enda bra bild =/
Nya mutor och nya försök idag kanske??

Här kommer i alla fall en bild från igår.
Har försökt trolla bort bakgrunden i photoshop men misslyckats.
Någon som kan tipsa hur den blir vit enkelt??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0