Tack som faan!!

Sitter och skriver första inlägget i min nya blogg =)
Hat haft expertis hjälp här i form av Carro och Ann-cha som har gnuggat geniknölarna och slitit sitt hår för att hjälpa mig att få i ordning min blogg litegranna.
Så nu känns det så förbaskat roligt att få skriva ett inlägg ska jag säga =)
Tusen och tusen tack för all hjälp, hur skulle jag ha gjort annars måtro??
Nu är första etappen avklarad i mina 3 mål; Fixa bloggen, fatta photoshop och komma  igång med min nya kamera.
One done 2 to go så att säga...
Har varit själv och försökt mig på någon ändring men jag vet inte riktigt om det gått vägen.
vi får väl se om hela sidan slocknar eller vad som händer.
Det var kul att ni kom förbi iaf....Inte bara för att nu fixade bloggen, trots att detta tog större delen av tiden.
Välkommen åter =)
Ska fixa lite roliga bilder nu när jag fått förklarat lite angående Picasa också....
Godkväll!
ps; (Carro) Det fungerar fortfarande inte med mellanrum mellan raderna så att säga =/ Knas. DS

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin din header blev. :)

2009-09-16 @ 23:52:44
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det var så lite så, fick ju en sån jäkla god kladdkaka att smaska på under tiden :-) Men det måste ju va nå galet då det inte går att sära på raderna, får klura lite på det! Kram

2009-09-17 @ 00:28:54
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0