fotoblogg??

Som ni kanske vet så har jag ett fotointresse som jag försöker utveckla så smått.
I slutet av sommaren köpte jag mig min första systemkamera, en Nikon...
Min tanke är att för det första hoppa på en fotokurs så jag får svar på alla frågor som jag har, sen skulle jag ju som vilja ha en fotoblogg...

Gällande fotobloggen då.
Jag har några supersnjasiga fotobloggar som jag läser, av riktiga fotografer med fantastiska bilder.
Detta har medfört att jag inte känner mig i närheten av nog duktig för att skaffa en egen fotoblogg.
Men så idag när jag surfade runt och kollade in bloggar så hittade jag ett gäng fotobloggar som inte imponerade värst mycket...

Så kanske jag törs kalla min blogg för fotoblogg i framtiden.
Tjaaa vi får se, jag ska börja med att försöka få till en fotokategori i alla fall....

Kram och Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0