"Upptrappning" =D



I lördags åkte min sämre andra hälft ut i krogsvängen. Vilket givetvis hemma hos oss inebär att jag passade på att göra något litet projekt. Denna gång var dock inte projektet så litet som det kanske borde ha varit. Hallen & trapphuset skulle målas, vilket jag glatt började med.

Som vanligt gick början aningen lättare än slutet & då varken stegen eller lusten räckde ända fram så lämades projektet påbörjat men ej avslutat. Men skam den som ger sig. Nu har jag samlat krafter och i kväll skickar jag ut sambon i förråden för att hitta högre trappstege samt förlägningsskaft!

Svart&vitt som vanligt, men vi får se om vi hitar någon lite twist denna gång för att göra det lite roligare. Bilder kommer senare.

Lisa Bengtsson är en av mina favvisar. Hoppas att Tomas Tomten kan komma med någon tavla från henne till den tilltänkta tavelväggen i det nya trapphuset. Kolla in på http://www.lisabengtsson.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0