En torsdag...


Tänk vad veckorna hart börjat springa iväg nu när värmen och ljuset har hittat hit.
Man tycker att foto och blogg inspirationen borde flöda då det finns så mycket vackert som ploppar upp varje dag men inspirationen har hamnat på annat håll. Rabatter som ska fixas och en gräsmatta som ska krattas. Men det är mysigt att få ta sig små stunder i lugn och ro ute i lugnet som ständigt rår där vi bor.

Idag har vi haft sommarfest på dagis med grillnig och tipsrunda.
Sen stack jag till stan och tog en mysig fika med en tjej jag träffar allt för sällan.
Hennes positiva energi och uppmuntran fick mig att återfå lite av min blogg och foto-gnista så nu kommer det några inlägg =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad lik Havanna var dig på bilden! :)

2010-05-27 @ 23:22:59
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0