Snööö!...

[har upptäckt vad som händer om man fotar i dåligt ljus med högt ISO.
Kanske finnes det nån form av hopp för mig och fotografering]
Det är ju som bekant sportlovsvecka i veckan och Havanna har varit hemma från dagis.
Inte speciellt frivilligt från hennes sida, hon älskar dagis. Men vi ha varit insnöade varje morgon och jag har inte haft lust att ställa mig och skotta fram bilen.

Idag har dock bilen fått kika fram under sitt snötäcke.
Än en gång har man svettas floder på grund av denna snö.
Men hellre skotta snö tills dödagar än den förbenade gräsklipning som hör sommaren till =/

Funderar på att överraska Tomas med bio i helgen.
Vi har varit på bio få se.....1 gång på 6 år =)
Är helt såld i Tim burtons filmer och det hade varit skojj att gå på 3D bion i Piteå som alla pratar om och se Alice i underlandet...
Jonny Depp är ju rätt grym han också.
Någon som vet om Helen Bonham Carter medverkar i även denna Burton-rulle??

Nåjo nu ska jag gå och uppfinna någon slags barriär framför frysen som stoppar Viggos ständiga intrång.
Men han är listig den jäkeln, det gäller att gnugga geniknölarna ordentligt!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hon spelar väl drottningen?

2010-03-03 @ 22:51:19
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha, ja då är jag ju inte ensam i alla fall:-) Men dina bilder blir ju ändå såå mkt finare???

2010-03-04 @ 09:15:04
URL: http://tessanstromback.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Ja det där med iso värde är klurigt ibland, så det inte blir grynigt. Bilden var så söt!



Jag tänkte tipsa dig om du nu kan vinna fina smycken från Miss Dee hos mig. Massor av fina att välja mellan :)



Jag önskar dig en fin kväll!

2010-03-04 @ 19:23:40
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Ann-Cha

Du då är vi två som älskar hans filmer.. Jag så Oskar pratade tidigare om att åka å se den i 3D i pite för han gillar oxå hans filmer :) Å joo hon är me hon spelar drottningen minsann å sen är ju depp nå fint attvila ögonen på :)

2010-03-05 @ 02:12:11
URL: http://sweetanncha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0