Jobbelibobbelibobban


Taskigt med inlägg idag va, beror på att jag har varit på jobbet och Tomas har fått vara hemmapappa. Det är så tråkigt när det han vill vara hemma och jag vill jobba men det tyvärr inte är möjligt. Men arbetsdagen har varit underbar. Full fräs och tusen saker att göra efter ombyggnationen som skett. Det är alltid så kul att få träffa Erika och Johanna oxå.... Ja de andra med såklart.

Igår hade jag Linda på besök, hon håller på att utbilda sig till nagelteknolog och gav mig en mycket uppskattad manikyr med lite lack som avslutning. Även Havanna fick sina små naglar lackade till hennes stora glädje.

Så bilden är alltså jag och Havanna med lackade naglar, och ett bildbevis på hur man ser ut efter en hård arbetsdag ;)

Nu ligger Viggo och jag och Havanna ska mysa och se halv 8 hos mig innan det är dax för henne att krypa till kojs.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina tjejer!

Låter ju bra att dom överlevde en hård första dag. ;) Kommer gärna och gör fina naglar fler gånger. :)

2010-03-17 @ 20:58:28
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0