Fullspäckat

Visst känns det underbart att solen äntligen lyser.
Jag känner bara ur batterierna laddas upp med rekordfart.

I helgenen har vi ett fullspäckat schema, men det känns roligt även om det är många måsten.
Och på lördag blir det Bio som jag nämnde tidigare. Tänk vad man kan uppskatta små saker så otroligt mycket då man inte får möjligheten att göra dom så ofta =)

Nej jag tror att vi människor uppskattar dom små sakerna i livet alldeles för lite.
Det ska bli mitt nya motto tror jag =)

Gud vad jag snackar, måste vara hög på solen!

Nu ska jag och havanna baka cheesecake till vårt fredagsmys sen blir det i paltona och ut och skotta snögrottor.
Trevlig helg hörrni.

[hade ingen bild att lägga upp så det får bli från T´s kamera album, londonbilder]


Kommentarer
Postat av: ulrik

fyfan vilken snygg bild! är "T" profisionell fotograf? vet du om att texten inte syns på "kommentera"? /U

2010-03-05 @ 13:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0