Fredag, nu börjar helgen.

Måste bistert erkänna att jag fortfarande känner mig som mina blommor ser ut för tillfället, hängig dvs. Men bara att rýcka upp sig, jobb i morgon och kalasande. Hoppas det bjuds på riktigt gott fika ;) Känner att jag skulle behöva en tårtbit eller två!

Mamma skulle bjuda på en tidig middag idag så jag behöver inte ägna så mycket som en tanke åt mat, skönt med tanke på att kylen och frysen är helt tomma. Tänkte börja knåpa på en handlarlista men det går nog relativt snabbt eftersom jag bara kan skriva ALLT på den. För verkligen allt är slut. Så lite fett, socker och kolhydrater till kvällen och min kropp kommer att tillfriskna i ett nafs. 

Nya friska tag hörrni...

Kommentarer
Postat av: Linda

Då ska jag kolla in piteås emsida o se om man kan göra samma sak där! Vore väldigt smidigt! =)

2010-03-19 @ 21:03:11
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0