Bubblare

Jag kunde inte bestämma mig vilken bild jag tyckte bäst om så det fick bli allihopa.
Tripp trapp trull med olika effekter kan man säga.

Tack för era kommentarer tidigare.
Det är såå kul när folk kommenterar, trots att det det inte är de lättaste på min blogg.
Bara min blogg-intelligens ökar kanske det finns hopp för en lösning.
Tänkte i alla fall skriva lite kort om dagen idag.

Snöstormen som aldrig verkar ge med sig medförde ett träningspass med spaden.
Efter tre vändor kändes det som att jag skulle spy, hm kanske träningen inte gett den effekt jag hoppats på riktigt ännu.
Tur att Havanna hjälpte till med sin spade. Viggo o andra sidan bidrog inte mycket till snöskottningen.
Dagens ungdom =P

Fortsatte dagen med att skura upp en knapp liter matolja som Viggo hällt ut i en kökslåda.
Förvånansvärt mycket oljigare än man kan tro.
Sen fick jag paketera om diverse makaroner, sockerpaket, mjöl o liknande som hade blottnat upp i oljabadet.

Middag med Therese, Robert och Maja var en najjs avslutning.
Det är nog bara vi som bjuder folk på korv till middag.
Jaja, vi bjöd ju trots allt på trevligt sällskap också.

Ps...Cougar Town var en besvikelse.
Men men, som T brukar säga; Man måste prova allt 2 gånger ;)

Godkväll

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha, jag diggar verkligen VIggo...:-) Men är glad att jag själv inte har en liten galning i huset:-)

2010-03-03 @ 08:42:15
URL: http://tessanstromback.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja jag fotar rätt mkt... men har än inte allas lärt mig hur den funkar å får ju inte alls såna fina bilder som du:-(. . Fattar noll liksom!

2010-03-03 @ 14:49:47
URL: http://tessanstromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0