Regn regn ge dig av....

Vad ska man göra när regnet öser ner, Viggo är inte sugen på annat än att gråta och Havanna som är en ängel hamnar i klämm för att man inte har ork eller möjlighet att göra speciellt mycket med henne....
Ja det är väl det dom menar när dom pratar om att man som förälder har konstant dåligt samvete.
Nåjo....riktigt så farligt är det väl inte i mitt fall =)
Tomas har stuckit sin kos i går för lite samliv med broder Nic.
Gissar väl att han ramlar in här hemma någpn gång framåt kvällen. i morgon är föresten hans 1:a arbetsdag efter en sjuukt härligt sommar tillsammans.
Gissar att han har lite jobbångest =/ But thats life
Har jag föresten sagt att min stavning många gånger är likvärdigt med en krattas. Fick en mindre svettattack när jag vid första bloggningen upptäckte att det inte fanns någpt rättstavningsprogram.
Så mina vänner, ha överseende med detta tack!

Har fått min nya kamera nu och till min besvikelse så satt inte stjärnfotografstausen i att ha en bra kamera.
Det kom inte bara av sig självt som jag hoppats tyvärr.
Men övning ger färdighet o jag får jobba på.
Addar i alla fulla fall några bilder och så får vi hoppas på förbättringar med tiden.
One is 4 you my love









Kommentarer
Postat av: Kix

Fint! :)

2009-09-07 @ 08:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0