Penislejon

Gammal som man börjar bli så sjönk jag ned i tv-soffan efter att i morse lämnat Havanna på dagis.
knäppte igång dumburken och kollade med ett öga samtidigt som jag grejjade lite med Viggo.
.
Måste till mitt stora förtret erkänna att programmet som jag sedan fastnade i var ingen mindre än Nyhetsmorgon-Efter 10 med Malou =)
.
För att göra en lång och ganska ointressant historia kort så var i alla fall dagens gäst allas vår Peder Lamm, och för er som inte vet vem denna kulturpersonlighet är så är han en med fula ord "begagnatnisse" dvs någon sorts antikexpert....
.
Följande är nu riktat till Tomas; Den enligt dig så kallade Penisen till lejon som jag grävde fram här för något tag sen är faktiskt en värdefull antikvitet(kanske kan diskuteras). Inget gammalt skräp som jag ställt på vår hylla för att retas.
Tror du mig inte kanske du kan tuba dagens avsnitt =)
SKULPTUR (D), Lisa Larsson, lejon, H.40





Kommentarer
Postat av: hemlig typ

men vars är simpsonstavlan? :P

2009-10-01 @ 23:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0