I Väntans tider

God morgon alla (alla mina typ 4bloggläsare =))
Just hemkommen efter att ha skjutsat Havanna på hennes 1:a dagisdag efter sommarlovet.
Trodde hon skulle tycka det var lite läskigt eftersom hon är ganske blyg men hon var nog mäkta less på att vara hemma med mamma pappa o viggo för hon gick  in, såg på mig o sa; Adjö då! Sen sprang hon ut....
Har jag sagt föresten att jag går i väntans tider?
Har nämligen beställt mig en ny systemkamera som jag längtar efter som ett barn längtar efter Tomten.
Gör detta till ett kort inlägg då viggo ligger och sparkar på min arm när jag skriver för att få uppmärksamhet!
Nikon D3000

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad roligt med en ny kamera :)

2009-09-01 @ 11:04:14
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0