Blodet som flöt, samt en eloge

Fasen vilken dag den var igår.
Senariot var som följer;
Ensammen mamma med två barn var av det mindre(Viggo) surade och grinade på golvet medan den ensamme mamman (Jag) lagade middag.
Då det större barnet (Havanna) lekte på i vardagsrummet.
Och såklart bara för att jag var ensammamma så föll hon och slog sig så att det började rinna blod ur munnen.
Blodsmaken var antagligen inte speciellt trevlig + att bara förskräckelsen av själva incidenten gjorde att hon började fontänkräkas!!
Nåväl allting slutade gott med att hon bara råkat bita sig lite i munnen.
Tyvärr började hon kräkas sen på kvällen så vi fick åka in till akuten vid 11 för att kolla att hon inte fått hjärnskakning. Även detta slutade gott.
Såför att sammanfatta; Slutet gott allting gott.
Till sist vill jag ge en eloge till dig Tomas.
Fan vad du gör mig stolt. Tänk om jag kunde vara så stark som dig vissa gånger.
Jag vet att det kan kännas tungt och som att du står ensammen i striden utan någoting att vinna.
Men jag hoppas du kan hålla ut och stå fast vid det du vet är rätt och att jag ska göra allt jag kan för att stötta dig och hjälpa.
Du är en fantastisk pappa det vet du och gör rätt som sätter dina barn i första rummet.
Synd bara att dom som borde stötta dig inte har ditt mod!

Jag älskar dig





Kommentarer
Postat av: Caroline

10 poäng till dej ;) Nåmen hördu, du behöver bara ladda upp en bild på din blogg som du vill ha där uppe och sen när du laddat upp den klickar du upp bilden och kopierar det som står uppe i adressfältet sen går du in på design och stilmall och där någonstans i början ska det finnas färdigt en adress som är där som standard och den tar du bort och lägger dit den nya, om du inte förstår hur jag menar så kan du bjuda mej på kaffe så kan jag visa hur man fixar allt :) är lättare att förklara då oxå när man har allt framför sej :)

2009-09-08 @ 12:45:47
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0