Helgen kom och gick...

Hallojsan...
Har fått veta varför jag haft problem med att få mellanrum i mina rader på bloggen, det beror på att jag surfar med GoogleCrome. Så nu testar vi med explorer & ser vad som händer...

(Blev det mellanrum nu för det gjorde jag iaf...)
Helgen har då hunnit sluta före den ens började.
Som ni såg har det varit däckbyte på schemat...Skönt att slippa halka omkring efter vägarna, speciellt när man har 2 guldklimpar med i baksätet (NEJ Tomas du är INTE inräknad =) )
Tack Totte än en gång för hjälpen.

Idag har jag tappat min bullbaksoskuld, och det var på tiden att man gjorde det...
Så nu har vi för en gångs skull fika i frysen. Vi får väl se hur länge det håller, jag ser oroväckande många bullpapper nedanför Tomas redan.

Fick för första gången på länge idag en efterlängtat familjestund. Dock var det bara en timme vid middagsbordet, alltid någonting dock. Speciellt när Tomas gjort grym lasagne ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0