BLABLAbla

Då var man hemkommen från jobbet.
Det är skojjigt att få hoppa in lite då och då som omväxling till mammaledigheten.
Tomas min lilla gurka sussar här i soffan. Jag tror han är trött efter all träning som han så flitigt ligger i med.
Fasen så duktig han är...

Har faktiskt vår 6 årsdag nu i helgen...
Shit tiden går så fort, snart börjar man väl få grå hår oxå.

Jag har varit dålig på att blogga på sistonde, men det är inte kul att uppdatera när man inte fotat så mycket.
Men jag ska rycka upp mig nu under helgen så jag har lite att kasta in här.
Sen tror jag att kah ska bjuda in mina webbmasters snart så jag kanske får liet hjälp men bloggen som jag fortfarande inte behärskar på egen hand.

Nu klappar jag igen den här dumburken & säger GODNATT...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0