Award...

Carro utmanade mig på en award,avslöja 10 sanningar om dig själv typ...

1. Jag är en otroligt tråkig människa men jag låtsas vara mer spännande än jag är.

2. Jag har ruskig fotsvett =)

3. Jag har dubbelmoral fast jag vägrar erkänna det.

4. Jag tjuvröker för mina barn när dom har somnat på kvällarna.

5. Mitt morgonhumör ät inte att leka med ,pratar helst inte första timmen...

6. Påbörjar massor, avslutar ingenting. hatar att Tomas gör desamma (dubbelmoral igen)

7. Är otroligt nyfiken & gottar mig gärna i skvaller.

8. Sminkar mig nästan varja dag, trots att jag är hemma och mammaledig.

9. Är nästintill dyslektiskt dålig på att stava.
10. Jag kan absolut inte dansa, min taktkänsla = 0

Kommentarer
Postat av: totte

haha gillar nummer 3! :)

2009-10-13 @ 22:59:36
Postat av: Caroline

Haha XD

Hörde förresten att det inte blir någon tur till träsket idag :-(

2009-10-14 @ 14:48:01
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0