älgbajsmutor

Som jag tidigare idag skrivit så var vi på en oinspirerad fototur/promenad.
Havanna var även hon lite oinspirerad idag, tror det var allt snor hon har som åkt hela vägen ner i benen och gjort dom lite tunga. Som tur var så kunde jag locka med att jag tidigare sett en hög med älgbajs på vägen där vi gick.
(Ja min dotter har en stooor fascination för bajs).
Tyvärr stötte vi inte på bajset denna dag vilket blev en besvikelse som resulterade i lite hängläpp hela vägen hem.
Tur att gammelmormor finns som bjöd in henne utan lillebror och mamma på en glass =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ebba är helt besatt av äjgbajs sen dom skulle leta det på dagis :P

2009-10-19 @ 23:10:36
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0