barnasinnet i behåll??

Måste dela med mig om en sak som hände idag.
Jag och Havvi har som bekant bakat pepparkakor på förmiddagen. Och som vanligt blir det ju alltid en liiten snutt kvar som inte ens är ide att börja försöka göra någonting av. Och som jag bara inte ides kavla ut.
Denna degklump hamnade delvis i Havannas mage, och äta lite deg hör väl till vid kakbak.
Men efter ett tag sa mamma stopp, måste rymmas lunch och den kvarvarande degbiten ville hon spara.
Detta hon fick och några timmar senare låg denna klump kvar på köksbänken och hittades av Tomas som fick en briljant ide (enligt honom själv)...

Han rullade degen till en korv som han la i havannas klackisko (utklädningsfavoriter) sen ropade han på havanna och sa att Viggo hade bajsat i skon!
Nähä!!!...HAR HAN DET??!!! Är det BAJS??

Varpå Tomas tar upp korven, luktar på den och rynkar på näsan; Det luktar som bajs.
Gapar och tar en liten tugga; Det smakar som bajs oxå...

Havannas ögon växte sig stooora innan hon vänder sig till mig;
Mamma är det sant (en fras som sägs ofta när pappa svamlar)
Blev tvungen att spräcka myten, tyckte synd om henne.
Hon skrattade dock och höll med om att pappa är en knasboll....

Barnasinnet kvar kanske är milt uttryckt?
vad tycker ni?...

Kommentarer
Postat av: Tessan

HAha den var bra... Hade vela se Havannas min;-)

2009-11-22 @ 15:08:17
URL: http://tessanstromback.blogg.se/
Postat av: Caroline

hahaha, jag garvade så jag tappade ut snusen ur käften! :-D

2009-11-25 @ 21:19:46
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0