Bajspojken-(varning känsliga läsare)

Han är så duktig lilla Viggo på sin potta.
Varje gång han ska till och göra nr2 så sitter han snällt där och kämpar på =)

Jag vet, lite mycket information kanske, men jag måste bara få reflektera över en upptäckt som jag gjort i detta ämne...

Nämligen detta;
När Havvi var liten och gick på pottan var det inga problem.
När det nu är Viggos tur har vi dock kommit fram till en markant skillnad mellan könen.
Pojkar har ju nämligen en attiralj som tjejr inte har och denna attiralj hamnar ovanför pottkanten.
I alla fall än så länge när han är så liten och sitter i en lite konstig ställning.

Vad är det med detta kan man då fundera!...
Jo, varje gång han tar i där på pottan så gör han inte bara nummer2 utan även nummer 1.
Vilket medför att allt nummer 1 hamnar på golvet =)

Nåjo det är smällar man får ta i potträningens värld...



Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, fan vad jag garvade åt det här inlägget :-D

Jo men vi förstår, kan vara lite besvärligt ta sej då man har kidz som måste sussa osv och speciellt när det ska kissas på golvet oxå ;-D Vi får ta och häva oss ut nå, ska höra med panncha!

2009-11-20 @ 14:24:39
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0