avundsjuk?

Är ni kanske lite avundsjuka på mina 20cm snö som jag har så vitt och fint utanför fönstret?
Med risk för att bli dumförklarad måste jag erkänna att jag fullständigt ÄLSKAR att skotta snö!
Därför var jag snabb ut med spaden i högsta hugg i går efter jag kommit hem från träningen.

Dock var det lika mycket snö igen på min "nyskottade" uppfart i morse när jag kom ut =)
Ut med spaden och nya tag när Viggo har sovit middag kanske.

Det har ju som varit rätt tomt både på blogg och fotofronten på senaste tiden.
Men nu när det gråa trista har ersatts med gnistrande vitt kanske inspirationen kommer åter.
Får ta med mig kameran när jag går ut senare.

Dock har jag lite kort från när det började snöa igår som kommer här;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0