ANKTA LUCIA.

Så kom den äntligen, Lucia.
Havanna har gått omkring och sjungit lusse-sånger i 2 veckor innan
(Egna versioner dock) och jag hade lovat att vi skulle lussa lite för nära och kära.

Havanna hade som vanligt bestämda åsikter om hur hennes
lucia-tåg skulle se ut...

Mamma, jag ska vara AnktaLucia då vår du vara kärna och
Pappa och Viggo får vara glass strutar.
(Då har man bara inte hjärtat att påpeka att det heter Sankta, tärna och stjärngossar )

Från det ena till det andra så  fick jag ett gulligt mess i förrgår angående mina gulliga barn.
Vet tyvärr inte vems numret var, någon som känner sig träffad?
Tack för det i alla fall, dom är jättefina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0