Skitblogg

Allvarligt!! Är det jag som är så tekniskt efterbliven eller är alla bloggare jag råkat läsa genier??
Jag fattar absolut ingenting om hur man får bloggen att se ut som man vill....Jaja jag får väl leva med detta bildlösa utseende tills det att någon förbarmar sig över mig och min stackars blogg. Frivilliga??

Så, vad skriver man då om i en blogg?? 
Hur fångar man folks intresse om i mitt fall totalt alldagligt vardagsliv. Hur mycket ska man berätta om sitt privatliv för er intrigälskande bloggläsare (utgår ifrån mig själv).

Nåjo i mitt fall som 24årig tvåbarns (småbarns) mamma så blir det nog inte så mycket till fyllefester och sexuella utsvävningar. Bara en o annan missionärsställning efter barnens läggdax o fnittrande av ett vinglas tre gånger per år.

Idag har jag kickat till stan allena och tagit en fika med Ann-Cha, första gången på sisådär 5 år eller nå. Så det var på tiden =)
Men det var trevligt o jag hoppas att det inte dröjer riktigt lika länge tills nästa  gång. Efteråt stack jag o köpte mig ett par jeans.
Det var sånadär moderna saker med en massa hål.
Häftigt värre tyckte jag tills att jag satte mig på huk & det lät "ritchh" o hålen blev 50% större.
Så går det när man ska vara inne. Kan för övrigt tipsa alla som tänker införskaffa liknande brallor att passa sig när man tar på sig dom, fötterna vill som till att fastna i dessa hål hur man än bär sig åt.

Kram på er ♥  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt med en blogg Jenny.. Du ska se att du löser blogg problemen inom en snar framtid, ge inte upp!!

2009-08-26 @ 21:59:03
Postat av: Linda

Jag har fuskat med en sida som har färdiga mallar för bloggdesigner, man behöver bara klistra in alla koder. (designabloggen.se)

Sedan finns det en annan sida med lite tips och trix också. (designadinblogg.se)



Är inget geni på det här heller, men man kan fuska. ;)

2009-08-26 @ 22:20:55
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Elin (Gårdings) ;)

Här får du en sida som jag tycker är super och som kanske kan hjälpa dig litegran med din design av bloggen http://www.designadinblogg.se/ !



Lycka till :)

2009-08-26 @ 23:00:16
Postat av: Totte (men säg inte åt någon att jag läser en blogg)

Du fick ju till de uti designen nu :)

2009-08-26 @ 23:40:38
Postat av: Ann-Cha

det ska absolut inte dröja 5 år till nästa gång.. får ta en fika snart igen =)

kraaaaaaaaaam!

2009-08-27 @ 17:04:12
URL: http://sweetanncha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0