Lugna puckar

Godafton mina damer och herrar!
Får jag lov att presentera, dumdumduridum(trummvirvel).....
DAGENS BLOGG!!!!! 


fast nu när jag tänker efter så var det inte så mycket att hurra för =)
Dagen som denna har varit  rätt lugn. Racade till vårdcentralen med Havanna på fm för att kolla upp något exemaktigt hon har på fossingarna.

Som vanligt när familjen Berglund/Persson har en tid att passa så är vi alltid i sista minuten. Det blir panik och kalabalik när man inser att man ska till stan på typ 18 minuter eller. Till saken hör dock att Tomas påstår att detta enbart inträffar när det är han som har ratt tjänstgöring (Vilket är alltid om han är med då han inte törs åka om jag kör). Och vid en disskussion för någon vecka sen så svor han på att nästa gång skulle han fullkomligt strunta i att vi hade en tid att passa och ligga och köra exakt enligt alla hastighetsbegränsningar, inte stressa pga mig alltså.

För er som inte känner Tomas så kan jag berätta att en människa som är mer barnsligt tjurig och envis finns inte. Han har även en skrämmande förmåga att exakt på ordet memorera saker som sagts i divese diskussioner och argumentationer sen 10 år tillbaka eller så....Detta föresten ett faktum som kan ha en negativ effekt för mig i en dispyt då jag aldrig lyckats komma ihåg vad som sagts.

Till skilnad från mig som har minne guldfisk så kom han ju såklart ihåg detta löfte  och när jag suttit och skruvat på mig en stund i bilsätet av stressrubbningar insåg jag plötsligt varför gasfoten för ovanlighetens skull var såå himla lätt just idag.
Men tro nu inte att jag gav honom den tillfredsställelsen att visa att jag fattade poängen. 
NIX PIX =) Jag bet ihop och lådsades som ingenting...hihi

Vi är en rätt konstig familj =)

Mammas stortjej på fiskesafari.

 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, vilken cirkus ;)

2009-08-27 @ 22:25:37
URL: http://lottasplace.webs.com
Postat av: Linda

Du var ju bättre än mig på det här. :p Vad fin den blev. :)

2009-08-28 @ 16:42:16
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Therese

hihi.... era långsinta j*vlar! ;)

2009-08-28 @ 18:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0